Thursday, December 1, 2011

Akan Mula Aktif

Salam..

Setelah sekian lama saya meninggalkan blog ini tanpa jejak. Asyik dengan blog peribadi
Rasa nak mulakan balik meluahkan sesuatu yang bermanfaat.
Walaupun dah setahun meninggalkan universiti dan lebih dua tahun meninggalkan blog ini, namun saya berharap saya masih dapat berkongsi sedikit sebanyak apa yang saya pelajari.
Walaupun saya bukanlah top student di Universiti tetapi kita boleh berkongsi dan mungkin boleh diperbetulkan otak saya kembali sebab mungkin sudah kering.

Mula-mula sekali saya rasa nak share beberapa pelajaran dan assignment yang pernah saya lakukan. Harap dapat menjadi panduan semua.
Tetapi jangan segan silu untuk memperbetulkan saya jika ada salah dalam intipatinya kerana bukanlah saya straight AAA pon.

Ok salam perkenalan kembali. Babai.

my slide show